مزایای لوله برق pvc و عملکرد آن
نوشته شده توسط : آسمان سمنان

مزایای لوله برق pvc - شرکت آسمان سمنان

مزایای لوله های برق PVC برای آن دسته از افرادی که به نوعی در صنعت ساختمان و ساخت لوله های برق فعال هستند بسیار حائز اهمیت است و بیشتر آنها می خواهند بدانند استفاده از این لوله ها چه مزیت هایی نسبت به انواع دیگر لوله های برق دارد. در پاسخ به این سوال باید گفت که طبق آمارهای جهانی استفاده از این لوله در سال 5 درصد افزایش می یابد که رقم قابل توجهی است و امروزه لوله های برق PVC تقریبا همه لوله های دیگر را که هر کدام از آنها جابجا شده است. معایب خاص خود را دارد و از جمله مزایای آن این است که لوله های پی وی سی این معایب را پوشش می دهند.

آیا لوله پی وی سی نسوز است؟

تا به امروز یکی از موارد قابل توجه در ساخت تجهیزات برقی غیر قابل اشتعال بودن تجهیزات مورد استفاده در تجهیزات برقی ساختمان می باشد. بهترین گزینه استفاده از لوله های برق ضد حریق و مقاوم در برابر آتش است. در این راستا می توان گفت یکی از ویژگی های منحصر به فرد محصولات پی وی سی غیر قابل اشتعال و مقاوم در برابر آتش است و آسیب احتمالی به آنها بسیار کم و کنترل شده است. در واقع در برابر دمای خاصی بسیار مقاوم هستند و ماده ای که لوله برق PVC از آن ساخته شده به گونه ای است که به راحتی مشتعل نمی شود و با پایان یافتن منبع حرارتی، گاز HCI آزاد می شود، فرآیند احتراق فضا را اشغال می کند. . نیز متوقف خواهد شد.

مزایای لوله های برق PVC:

در واقع این لوله ها عایق بسیار خوبی در برابر رطوبت بوده و عمر بسیار بالایی دارند و در مقایسه با لوله های فولادی بسیار مقرون به صرفه و ایده آل هستند. از مهمترین مزایای لوله های پی وی سی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مقاومت در برابر رشد باکتری

همیشه نگرانی در مورد آلودگی محیط زیست با محصولات پی وی سی وجود داشته است، اما این مشکل در لوله های برق PVC وجود ندارد. لبه این لوله ها برای مقاومت در برابر رشد باکتری ها طراحی شده است. به همین دلیل برای استفاده در ساخت خطوط لوله برق بسیار مناسب است و برای خطوط لوله آب و فاضلاب نیز استفاده می شود.

مقاومت در برابر پوسیدگی و رطوبت

مقاومت در برابر پوسیدگی و رطوبت و عدم جذب آن (به همین دلیل می توان از این محصول به راحتی در فضاهای باز ساختمان و اتاق های مرطوب استفاده کرد)

مقاومت لوله های برق در برابر خوردگی:

این لوله ها به دلیل موادی که دارند در برابر مایعات و خوردگی خارجی و داخلی بسیار مقاوم هستند. لوله های برق PVC کمترین میزان آسیب و خوردگی را در مقایسه با لوله های آهنی، بتنی، فولادی و آزبست دارند. همچنین در صورت استفاده از این لوله ها در عمق زمین در برابر نفوذ ریشه درختان بسیار مقاوم هستند.

زیست سازگاری لوله های برق:

لوله های برق PVC کمترین اثرات منفی را بر محیط زیست دارند و ضایعات کربن بسیار کمی را به طبیعت وارد می کنند که در دراز مدت نیز اتفاق می افتد. علاوه بر این، این مواد قابل بازیافت خواهند بود که نکته مثبت دیگری برای آنهاست.

هزینه کمتر برای لوله های پی وی سی:

این لوله ها می توانند هزینه ها را به میزان قابل توجهی کاهش دهند. به دلیل عمر طولانی، نیازی به تعویض سریع ندارند، هزینه نصب کمتری دارند، مقاومت آنها در برابر شکستگی، هزینه حمل و نقل کمتر و ... باعث می شود این اطمینان را به کاربر القا کنند که این یک سرمایه گذاری طولانی مدت است. به آن نگاه کنید وزن کم این لوله ها نسبت به سایر لوله ها از نظر هزینه های حفاری، حمل و نقل و نصب باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود.

مقاومت شیمیایی لوله های برق PVC:

این لوله ها مقاومت بسیار خوبی در برابر طیف وسیعی از مواد شیمیایی دارند و به همین دلیل می توانند یکی از بهترین مواد برای استفاده در پروژه های زیربنایی باشند زیرا می توانند اسیدهای قوی، بازها، محلول های آبی، هیدروکربن های آلیفاتیک، فلوراید، روغن های معدنی، چربی ها را تحمل کنند. مقاومت بسیار خوبی در برابر الکل ها

خرید لوله استاندارد pvc برق

با توجه به مزیت های ذکر شده لازم است بدانید که تمامی این ویژگی ها در لوله برق PVC استاندارد وجود دارد و ممکن است بسیاری از لوله های برق غیر استاندارد این مزایا و ویژگی ها را نداشته باشند. پس توصیه ما به شما خرید لوله برق PVC استاندارد آسمان سمنان است که تمامی ویژگی ها و مزایای ذکر شده را دارا می باشد.





:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: